środa, 24 listopada 2010

a na poczatek..

A na poczatek, troche o mnie i co mam zamiar z tym wszytskim tutaj zrobic :)
Szczerze mowiac pomysl na tego bloga chodzi mi po glowie juz jakis czas, a jeszcze bardziej szczerze mowiac, pozazdroscilam tym wszytskim dziewczyna piszacym wszelakie recenzje i publikujace swoje tworczosci, ja tez chce! No i jak to sie mowi, "MAKE IT HAPPEN!" :)
Mieszkam od paru lat w Niemczech, chodze tu jeszcze do szkoly, ucze sie. Malowac zaczelam sie jakies 2 lata temu, jak patrze teraz na te wszytskie moje "malowidla" to w sumie nawet nie chce myslec, ile pieniedzy na to przeznaczylam.
Samo robienie makijazu sprawia mi ogromna przyjemnosc. Lubie sie bawic roznymi cieniami, ich kolorami, mieszac, rozcierac, nakladac itp itd.. To samo z paznokciami.

Mam nadzieje ze sukcesywnie uda mi sie dodawac pomocne recenzje i moze jakies makijaze ? :) kto wie :)

Zapraszam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz